Tähän haasteeseen on tartuttava. On ensinnäkin varsin mukava ja toiseksi sain haasteen kolmelta eri ihmiseltä :) Kiitos Ritva, Pappipuikoissa ja Peikkotyttö!

Haaste kuuluu näin: "Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

Tästäpä lähtee...

1. Syödessäni jätän yleensä "parhaimmat palat" viimeiseksi. Tämä juontaa juurensa lapsuudestani. Tuolloin minulla oli melko huono ruokahalu ja pystyin syömään enemmän, kun jätin nämä parhaat palat viimeiseksi (hyvää kun pystyi syömään, vaikkei enää ollutkaan nälkä).

2. Lähtiessäni kämpästäni minun on varmistettava, että avaimet ovat varmasti mukana. Käytännössä minun on nähtävä avainnippu kädessäni kun laitan oven kiinni.

3. Joskus "unohdan syödä". Tämä on todella paha piirre minussa. Koulussa syön aina puolen päivän aikoihin ja joskus saattaa mennä pitkälle iltaan ennenkuin syön seuraavan kerran. Älkää kuitenkaan huolestuko, syömishäiriötä minulla ei ole (nytkin syön parhaillaan pizzaa).

4. Minun on aina luettava jotain ennen nukkumaan menoa, tai siis luen sängyssä. Olkoonkin vaikka muutama minuutti vanhoja Aku Ankkoja.

5. Haistelen aina uusia kirjoja. Pidän painomusteen tuoksusta :)

Jatkan haastetta eteenpäin ja haastan mukaan...
Sukoter
Neili
Doris50
Marelo
Hankke